niedziela, 25 października 2015

,,Szaleństwo jest jak grawitacja. Wystarczy tylko lekkie pchnięcie..."

Vampire's Soul by tincek-marincek
Imię: Corvo
Nazwisko: Venture
Pseudonim: Nazywano go różnie. Do jego ulubionych pseudonimów należą Kruk, Monetostrzelny i Cynooki. Jeśli ktoś ma na tyle bujną wyobraźnię może mu wymyślić jeszcze ciekawsze przezwisko.
Wiek: 25 lat
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Allomanta, potocznie ,,Mglisty". Pradawna rasa, już zapomniana przez ludzkość. Podaje się jednak zawsze za człowieka i tak stara się też zachowywać.
Rodzina: Corvo pochodzi z rodu Venture o długich korzeniach genealogicznych. W jego ojczyźnie jest to nazwisko dosyć szanowane, tutaj jednak większej wartości nie przejawia. Jego żyjącą rodziną jest ojciec Straff Venture i młodszy brat. Matkę znał krótko, pochodziła i zmarła w Seano.
Miłość: Kruk swego czasu zaobserwował ciekawą właściwość płci pięknej: w towarzystwie kobiet jest zdecydowanie spokojniejszy, a jego szaleństwo jakby traci na sile. Może wypadałoby na stałe się z kimś związać?
Aparycja: Tu idealnie sprawdza się powiedzenie ,,Nie oceniaj książki po okładce". Chłopak daje wrażenie raczej kruchego i delikatnego ,,książątka". Drobna budowa, smukła sylwetka (niektóre panie mogłyby pozazdrościć) i raczej średni wzrost. Na dodatek Corvo ma niemal chłopięcą twarz, bez żadnych niedoskonałości. Ciemne oczy błyszczą tajemniczą iskierką, jakby ostrzeżenie przed tą ,,drugą stroną" Kruka. Ciemnobrązowe włosy zawsze ma równo obcięte. Ogólnie młody Venture stara się sprawiać wrażenie porządnego szlachcica. Ubiera się schludnie. Swój ubiór dobiera tak, aby świetnie się prezentował i w razie czego nie krępował ruchów. Gustuje w raczej ciemnych kolorach, głównie czerni, brązie i szkarłacie. Z powodu swoich zdolności, nigdy nie nosi na sobie żadnego metalu - żadnych klamerek czy spinek, a cynowe guziki zastępuje drewnianymi. Gdy podwinie rękawy na jego przedramionach można zobaczyć różne cienkie blizny. Ich pochodzeniem chłopak raczej się nie chwali.
Charakter: Corvo jest jak moneta: ma dwie odmienne strony. Sam stwierdź, która jest orłem (kuną, jeleniem, po prostu emblematem), a która reszką. Jego zachowanie zależy głównie od tego z kim rozmawia i czy owy rozmówca wie kiedy zawrzeć gębę. Przeważnie tą względnie dobrą stronę poznaje płeć żeńska. W towarzystwie damy Corvo z miejsca zachowuje się spokojniej, ostrożnie dobiera słowa. Nie daje się wtedy łatwo sprowokować. Jest skupiony, a jego umysł pracuje klarownie, nie zaślepiony żadnymi emocjami. Kruk jest w pewnym sensie myślicielem. Lubi rozprawiać sam ze sobą w myślach na tematy iście nieistotne, jak ,,Dlaczego trawa jest zielona" lub ,,Co sobie myśli ujadający na pocztmistrza pies". Nie jest romantykiem, ale czasem miewa słabostkę do drobnych, aczkolwiek urokliwych rzeczy. Podziwia widoki, zachody słońca i konstelacje gwiazd. Skryty i tajemniczy. Mało mówi o sobie, za to chętnie słucha innych. Potrafi cieszyć się z małych rzeczy, bo nie oczekuje dla samego siebie zbyt wiele. Lepszy mały kawałek niż nic. Do ulubionej pory doby zalicza trzy godziny przed wschodem słońca, kiedy nad ziemią unoszą się mgły. Uwielbia czytać.
Druga strona medalu jest...czystym szaleństwem. Efektem walki o przetrwanie i odosobnienia. Corvo nie ma skrupułów. Zabijanie równych sobie i silniejszych czasem nawet daje mu satysfakcję. Ten chorobliwy, niezdrowy dla człowieka sposób. Venture - gdy w pobliżu nie ma nic co go uspokaja - słyszy w głowie Głos, który bez ustanku każe mu zabić najbliżej stojącą osobę. Wmawia chłopakowi, że ten ktoś zasłużył na śmierć albo chce zabić Kruka, przez co Corvo nikomu z miejsca nie ufa. Gdy Głos staje się zbyt natarczywy, Cynooki robi coś, by odzyskać nad sobą kontrolę: przygryza wargę do krwi, nacina sobie dłoń lub przedramię. Ból pomaga mu nad sobą zapanować. Co najciekawsze, chłopak świetnie zdaje sobie sprawę, że jest szaleńcem. Umie sam przed sobą przyznać, że ma nie po kolei w głowie, ale pozostaje wobec tego optymistą. Zawsze mogło być gorzej.
Ma jednak cechy stałe: jest opryskliwy i złośliwy. To przebiegła osoba. Łatwo wyciąga z innych informacje. Lubi manipulować ludźmi, podpuszczać ich, by wykonali jakąś robotę za niego. Na dodatek jest wyjątkowo inteligentny i ma dobrą pamięć. Szczególnie do obelg. Lubi się mścić, zwłaszcza osobiście. W tym wypadku nie przepada być wyręczany.
Stanowisko: Marszałek, Szpieg. Zdarzało mu się kiedyś dorabiać nielegalnie, ale dla chęci otrzymania obywatelstwa wyzbył się swoich...,,przyzwyczajeń”
Przynależność: Seano
Pochodzenie: Urodził się w Luthadelu, małym państewku leżącym trzy dni drogi na południe od Nekeny
Broń: Jedyna konwencjonalna broń z jakiej korzysta to długi, cienki rapier z głowicą zdobioną rubinami. Ukryty w pochwie z drewna świetnie sprawdza się jako laska. Poza tym jednak jako broń wykorzystuje najczęściej monety z sakiewki przy pasie i wszelkie przedmioty wykonane z metalu (wyjaśnienie w następnym punkcie profilu).
Umiejętności: Corvo jako Allomanta ma specyficzną zdolność manipulacji nad wszelkiego rodzaju metalem. Może je do siebie Przyciągać lub Odpychać. Jeśli coś jest od niego lżejsze (np. moneta) po Przyciągnięciu polecą w jego stronę, natomiast Odpychając zachowa się jak pocisk i poleci w kierunku do którego zostało ,,wystrzelone” (stąd przydomek ,,Monetostrzelny”, po części też od celności). Przedmiotów cięższych od niego samego, albo uczepionych do czegoś ciężkiego (np. żelazna brama, zawias okiennicy) Kruk wykorzystuje jako kotwicę: po Przyciągnięciu poleci w kierunku kotwicy, po Odepchnięciu przeciwnie. Dzięki mocy potrafi także wyczulić swoje zmysły. Może widzieć i słyszeć lepiej (stąd ,,Cynooki”), ale niestety może także bardziej odczuwać ból. Poza mocą chłopak posiada także zwykłe zdolności. Radzi sobie z szermierką, włada płynnie kilkoma językami, zna się na polityce, a także literaturze i kulturze. Zaskakująco dobrze tańczy.
PP: 10
Towarzysz: Brak
Wierzchowiec: Brak
Właściciel: NyanCat^._.^~
Link do art'a:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz